برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و لین کلر و ترجمه محمد علی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده در 143 صفحه با کیفیت عالی در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

نگاهی مختصر به کتاب:

موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی،  حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت.

باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد  پائین معنی پیدا کند. بسیاری از شرکتها اقدام به ایجاد پست مدیر ارشد بازاریابی (CMO) کرده اند تا مدیر بازاریابی را هم ردیف دیگر مدیران ارشد از قبیل مدیر ارشد اجرایی (CEO) و مدیر ارشد مالی(CFO) قرار دهند.

در هر حال، بازاریابی کار مشکلی است و برای بسیاری از شرکتهایی که موفق بوده اند، نقش پاشنۀ آشیل را داشته است.برای اینکه بازاریاب باشید، باید بدانید که بازاریابی چیست، چگونه عمل می کند، چه چیزی بازاریابی می شود و چه کسی بازاریابی می کند.کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند.

دانلود خلاصه کتاب تصمیم‌ گیری سازمانی و خط مشی گذاری عمومی دکتر قلی ‌پور

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تحول اداری سازمان مسعود احمدی

دانلود جزوه زبان تخصصی مدیریت میرزا حسن حسینی و شهرام جنایی

بازاریابی ,مدیریت ,کتاب ,کاتلر ,ارشد ,کلر ,کاتلر و ,و مبانی ,مبانی مدیریت ,اصول و ,کتاب اصول ,مبانی مدیریت بازاریابی ,مدیریت بازاریابی کاتلر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پایگاه مهندسی صنایع آپا دانلود پی آهنگ | دانلود بروزتزین موزیک هااا لوله بازکنی تهران تخلیه چاه تهران یک نکته کوچک اخبار - آخرین اخبار - مجله خبری - سبک زندگی فروش سیستم های امنیتی مطالب جالب و خواندنی کتابخانه عمومی شهید بهشتی